№ 1 (17) – 2022
|
||
ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЇ АВТОМОБІЛЯ З КІНЕМАТИЧНОЮ ПІДТРИМКОЮ |
||
https://doi.org/10.37129/2313-7509.2022.17.143-148
|
||
|
||
Л.М. Петров, канд. техн. наук, доц. |
|
|
Ю.М. Петрик | ||
Цитувати (ДСТУ 8302:2015)Петров Л. М., Петрик Ю. М. Елементи теорії автомобіля з кінематичною підтримкою. Збірник наукових праць Військової академії (м. Одеса). 2022. Вип. 1(17). С. 143-148. https://doi.org/10.37129/2313-7509.2022.17.143-148 |
||
|
||
Анотація |
||
Робочий процес кочення колісного рушія супроводжується навантаженням колісного рушія силою гравітаційного навантаження, що приводить до стискання та розтягування шини при її деформації. В статті розглянуті питання дослідження механічної системи «автомобільне колесо-рухлива динамічна вага», з застосуванням теореми про зміну кінетичного моменту системи.
Метою дослідження є удосконалення конструкторсько–технологічної схеми кочення колісного рушія, перетворення енергії підведеної до колісного рушія в обертальний рух колісного рушія навантаженого рухливою динамічною вагою , яка є допоміжним фактором до цієї технології.
Наукова та практична значущості роботи полягає в тому, що вперше запропонована технологія в якій при обертанні колісного рушія введено частка енергії обертального руху механічної системи «автомобільне колесо-рухлива динамічна вага», яка дозволяє надавати автомобілю постійного прискорення шляхом рівноваги між силою тяжіння гравітаційної складової і силою її інерції та значно підвищити тягове зусилля колісного рушія.
Методологією дослідження являлося встановити конструктивний зв’язок між силою, яку створює «автомобільний колісно-рухлива динамічна вага», з додатковим шляхом, який проходить автомобільне колесо.
Результатом є розроблена конструкторсько-технологічна схема колісного рушія у циклі демпфування «автомобільним колісно-рухливою динамічною вагою» рівноваги між силою тяжіння гравітаційної складової і силою її інерції.
Цінність проведеного дослідження, результати проведеної роботи дозволять зробити внесок в галузь автомобільного виробництва.
Запропоновано модель для підвищення тягових можливостей транспортного засобу.
|
||
Ключові слова |
||
гвинторух, сила, тяжіння, ступиця, колесо, рухлива динамічна вага.
|
||
|
||
Список бібліографічних посилань |
||
|
||
|
||
References |
||
|