Статті
№ 1 (15) – 2021 |
||
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАХОДІВ ЛОГІСТИКИ ШЛЯХОМ ПОБУДОВИ РОБОТИЗОВАНИХ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИХ ТЯГАЧІВ НА ОСНОВІ ТОПОЛОГІЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ І ЛОКАЛЬНОГО МАСШТАБУВАННЯ ПРОТОТИПІВ |
||
https://doi.org/10.37129/2313-7509.2021.15.95-106
|
||
|
||
В.Т. Беліков, канд. техн. наук, доц.
|
|
|
С.С. Ковалішин
|
|
|
І.В. Симоненкова
|
||
В.М. Симоненков
|
|
|
Цитувати (ДСТУ 8302:2015)Беліков В. Т., Ковалішин С. С., Симоненкова І. В., Симоненков В. М. Підвищення ефективності заходів логістики шляхом побудови роботизованих електромеханічних тягачів на основі топологічних перетворень і локального масштабування прототипів. Збірник наукових праць Військової академії (м. Одеса). 2021. Вип. 1(15). С. 95-106. https://doi.org/10.37129/2313-7509.2021.15.95-106 |
||
|
||
Анотація |
||
У статті розглянуті проблеми, пов’язані з необхідністю розробки для Збройних Сил України спеціалізованого роботизованого транспортного обладнання для системи логістики, а саме, - електромеханічних тягачів з високими питомими показниками, які здатні забезпечити швидку і скритну доставку боєприпасів, військового майна, озброєння і особового складу, а також проводити евакуацію поранених (загиблих) та транспортування пошкодженої техніки з поля бою.
Запропоновано методи вирішення поставлених завдань на основі використання топологічних перетворень і локального масштабування високопродуктивного безкабінного роботизованого трактора Case IH Concept з дизельною силовою установкою загальної потужності 308 кВт, максимальною швидкістю ходу до 50 км/год. та чотирма здвоєними опорно-приводними колесами двох різних діаметрів. Топологічні перетворення свідчать про можливість оснащення, зменшеної в масштабі 1:2 в порівнянні з реальним прототипом, масштабної копії роботизованого електромеханічного тягача з високими питомими показниками на основі складових платформ з трикутних автономних блоків-модулів. Модульне структурування базового елементу платформи спеціалізованого роботизованого електромеханічного тягача з тягових функціональних блоків-модулів у вигляді трикутних автономних агрегатів мультимодального транспорту під час здійснення заходів логістики передбачає їх виконання як триколісних електромотоциклів, що цілком придатні для самостійного (автономного) застосування.
|
||
Ключові слова |
||
логістика, роботизований електромеханічний тягач, безкабінний роботизований трактор, функціональні блоки-модулі, топологічні перетворення, трикутна транспортна платформа, автономний породжувальний елемент, автономні приводні модулі, локальне масштабування, опорно-приводні колеса, електрохімічні джерела енергії, літій-іонні акумулятори
|
||
|
||
Список бібліографічних посилань |
||
|
||
|
||
References |
||
|