Кочення автомобільного колісного рушія супроводжується його навантаженням гравітаційною силою в зоні плями контакту з опорною поверхнею, що може приводити до нерівного руху обертання шини між правим та лівим бортами при її деформації, а також зменшення потужності, яка передається на колісні рушії автомобілю. В статті розглянуті питання дослідження елементів теорії вантажного автомобіля з внутрішньо вбудованим механізмом.
Метою дослідження є удосконалення технологічної схеми навантаження колісного рушія вбудованим в нього механізмом при навантаженні цим механізмом обертальними інерційними колесами, що дозволяє передавати енергію обертального руху на колісний рушій за рахунок кінематично пов’язаного з ним гнучкого елемента.
Науковий складова для колісного рушія в тому, що внутрішню частину колісного рушія навантажено динамічним механізмом при обертанні якого по внутрішній поверхні диска застосовано закон накопичення енергії, а це надає змогу реалізувати тяговий момент на колісному рушії.
Математичне встановлення величини додаткового зусилля, яке утворюється при обертанні рухливих інерційних коліс і пов’язано з піввіссю автомобільного колеса, а це дозволяє змінювати швидкість автомобіля в короткій проміжок часу.
Вантажний автомобіль з внутрішньо вбудованим колісним рушієм, що дозволяє розробити конструкцію колісного рушія з переносним внутрішнім ефектом, а це дозволяє підвищити динамічну стійкість безпосередньо автомобіля.
В конструкцію колісного рушія вантажного автомобіля в його внутрішню поверхню використано вектор тягового зусилля з метою вирівнювання його по тязі між лівим та правим бортами.Конструкція автомобіля з внутрішньо вбудованим рухливим механізмом в колісному рушії забезпечує ефективне використання потужності двигуна для створення дотичної сили тяги на колесі.
|